Некаторыя ў назве тэмы пазнаюць той самы тэкст. Так, са многімі групамі разбіралі яго. Прычым атрымалася гэта зусім выпадкова. Проста быў тэкст такі, і я вырашыла даць пачытаць яго групе ФК-21. Ну проста яны зусім нічога не чытаюць, усё не асіляць Шамякіна. Я і думаю: няхай хоць на ўроку што пачытаюць і прааналізуюць. І што дзіўна: наша гутарка мне спадабалася. Для тых, хто не ведае. У тэксце вучань гаворыць свайму настаўніку: "Навошта мне гэта літаратура? Пушкіна з мяне не выйдзе!" Я думаю, вы і самі часта задавалі такія пытанні, некаторыя нават задавалі іх настаўнікам літаратуры. Я сама адкажу на гэтае пытанне пазней. А зараз пра настаўніцкую гордасць. Што гэта такое? Справа ж не ў тым, чаму я вас навучу, а ў тым, як гэта паўплывае на ваша жыццё. Як вы зменіцеся і ці ўвогуле ці гатовы вы мяняцца. Ну давайце ўжо пройдземся па асобам. Вы ж любіце гэта. Група Д-12. Займалася нуднай справай вывучэння біяграфіі Мрыя. Ну як нуднай? Ім
... Читать дальше »